Większość koncernów motoryzacyjnych przygotowujących akcje serwisowe wysyła powiadomienia swoim klientom na ostatni znany adres w postaci listów poleconych. To nie oznacza, iż osoby, które zmieniły adres zamieszkania czy też nabyły samochód z drugiej ręki, nie mają możliwości zdobycia informacji, o konieczności odwiedzin autoryzowanego punktu serwisowego. Każda akcja serwisowa BMW pokazuje, iż takie informacje możemy zdobyć, nawiązując kontakt z infolinią producenta, jak również poprzez dotarcie do naszego dealera, podanie numeru identyfikacyjnego VIN, jest w większości przypadków wystarczającym elementem, pozwalającym na zakwalifikowanie pojazdu do aktualnie toczących się akcji. W ostatniej akcji przygotowywanej przez wskazanego bawarskiego producenta pojazdów mechanicznych winnym zdarzającym się defektom technicznym jest nieszczelny moduł EGR. Przybliżana w artykule akcja serwisowa BMW jest szeroko zakrojona, tylko w naszym kraju do serwisów powinno zgłosić się ponad dziewiętnaście tysięcy samochodów.