Istnieje wiele możliwości reklamowania swojej firmy i usług. Wraz z rozwojem technologii, pojawiają się nowe pomysły i rozwiązania. Poza tradycyjnymi ulotkami czy plakatami, reklamować się można np. przez tworzenie gadżetów z logiem lub nazwą firmy. Gadżetami mogą być długopisy, notesy czy smycze z nadrukiem reklamowym. Taki rodzaj reklamowania jest o tyle skuteczny, że osoba, która otrzyma dany gadżet, prawdopodobnie go nie wyrzuci (tak jak to bywa z ulotkami) a zabierze do domu, albo np. przekaże komuś znajomemu. Jest to działanie pożądane, bo dzięki temu więcej osób ma styczność z reklamą. Smycze z nadrukiem reklamowym są przydatne, można je użyć do zawieszenia identyfikatora czy kluczy. Ich zaletą jest widoczność - jeśli smycz jest noszona na szyi, to każda osoba mająca kontakt z właścicielem smyczy, ma też kontakt z nazwą firmy widniejącą na gadżecie. Daje to przewagę nad długopisami, ponieważ na nich nadruk jest zwykle niewielki i trudny do odczytania z odległości.